Ми приділяємо післяпродажному сервісу пріоритетну увагу, тому що цінуємо кожного клієнта. Оперативність і висока якість сервісних робіт компанія Армада забезпечує за рахунок наступних складових:
- Висококваліфікований персонал - сервісні інженери компанії Армада пройшли навчання на заводах-виробниках техніки Liebherr в країнах Європи і постійно вдосконалюють свої знання про новітні технології в галузі ремонту техніки і силових агрегатів;
- Екіпажі сервісної служби, обладнані за останнім словом техніки, в найкоротші терміни готові виїхати до вас і надати висококваліфіковану допомогу з ремонту техніки Liebherr;
- Кваліфіковане обслуговування техніки Liebherr завдяки широкій сервісної мережі;
- Оперативна допомога кожному клієнту у вирішенні проблем, що виникають під час експлуатації техніки, завдяки наданню консультаційних послуг;
- Спеціально обладнані бокси для ремонту і діагностики силових агрегатів;
- Систематична інспекція з гарантійного і післягарантійного обслуговування техніки Liebherr наших клієнтів, що дозволяє попередити поломку техніки;
- Організація навчання з експлуатації техніки Liebherr співробітників клієнтів;
- Використання оригінальних запасних частин і ПММ для ремонту техніки Liebherr;
- Закріплення за кожним зі своїх клієнтів висококваліфікованого інженера, який надає консультації і проводить ремонт придбаної в компанії Армада техніки Liebherr.
Наша мета - задовольнити потреби клієнтів компанії Армада сьогодні і в майбутньому за рахунок партнерських відносин і індивідуального підходу до кожного клієнта.